Washington

19 augustus 2019 - Washington Dc, Virginia, Verenigde Staten

toen we naar Washington gingen moesten we iets van 4 uur in de bus zitten en voor Amerikanen is dat natuurlijk helemaal niks. het hotel was een stuk fijner dan de ene in NYC omdat je hier een 2 persoons bed hebt en in NYC had je een 1,5 bed dus in Washington heb ik ook een stuk beter geslapen. in de bus zijn we ook nog lang Philly gereden en nog wat dingen gezien alleen het was veelste warm dus we zijn weer snel in de bus gestapt. het grappige is dat amerikanen helemaal niet aan het warme weer zijn gewend. ze hebben namelijk overal airco dus die gaan met de auto ergens naartoe en lopen naar binnen en voelen meteen die airco, die zijn niks gewend heel grappig als je er zo over denkt.

in washington weet ik niet meer zo heel goed wat we hebben gedaan. we hadden wel heel veel vrije tijd om 4 museums te bekijken, je mocht namelijk zelf kiezen naar welke je wilde gaan. ik ben uiteindelijk naar eentje gegaan maar puur omdat ze zeiden dat er een restaurant was. later zijn we ook nog naar het witte huis geweest en natuurlijk waren er wat protestanten tegen trump en het was echt heel leuk om te zien en er waren ook heel veel politie.

we hebben eigenlijk wel veel in de bus gezeten omdat het echt te warm was en dan soms moesten we heel even eruit om een foto te maken en daarna gingen we weer verder.

nu zit ik op het vliegveld en ga zo vertrekken naar mijn gastgezin en heb er heel veel zin in! en krijg vandaag of morgen mijn nieuwe nummer dus stuur me maar een aapje dan geef ik je mijn nieuwe nummer!

1. Bart-Jan Wittenberg:
    19 augustus 2019
    Veel plezier met je gastgezin en leuk dat je in Washington bent geweest.
  2. Monique:
    19 augustus 2019
    Goede reis Sterre! Veel plezier met je nieuwe gastgezin. Groetjes van ons
  3. Opa en Oma:
    21 augustus 2019
    Mooi welkom Sterre leukoplast en oma
  4. Marius Wittenberg:
    25 augustus 2019
    Een interessant trip op weg naar je gastgezin. Succes en veel plezier. Opa Marius.
  5. :
    28 augustus 2019