xmas

30 december 2019 - Dillsburg, Pennsylvania, Verenigde Staten

nou kerst is al voorbij en het was heel erg anders dan in Nederland, want ze hebben namelijk geen tweede kerstdag en we reden naar allemaal plekken toe. we gingen al vroeg naar de familie want iedereen heeft cadeau's voor elkaar en we eten al heel erg vroeg al om 4.30. het was een thanksgiving meal, dus kalkoen, mac 'n cheese, mashed potatoes, beans, carrots etc. dit was bij mijn host parents dochter. daarna gingen we naar Ron's broer en die hadden zonen dus dat was wel heel gezellig want we hebben allemaal spellen gespeeld enzo, dus om eerlijk te zijn vond ik dat een stuk leuker want bij de dochter was ik heel erg aan het vervelen. en nu is het alleen nog nieuw jaars. ik heb gehoord dat ze een grote augurk in een bak laten vallen dus weet echt niet hoe het uit ziet. en de dag erna gaan we naar Ron's broer en ik ga dan misschien skien. maar weet niet zeker dus we zien het wel en ik zou proberen jullie op de hoogte te houden.

1. Marius Wittenberg:
    30 december 2019
    Hoi Sterre. Je hebt ervaren hoe ze daar hun Kerst vieren. Hier ga ja b.v. in den Bosch voetje voor voetje
    de kerststal bekijken in de Kathedraal. Ik wens jou je Spaanse huisgenote en je gastouders een voorspoedig en gezond jaar 2020. Opa Marius.
  2. Opa en Oma:
    31 december 2019
    Sterrre leuk om weer iets van je te horen. We zijn Zondag nog even op de Verjaardag van Patricia geweest

Met tante Coby (een Zus van Opa)
    en we hebben Patricia leren kaarten( RIKKEN)
    vond ze heel leuk
    Hier is alles goed. Een hele fijne avond
    En een Gezond Twee Duizend Twintig.
    Gr.van Opa en Oma.💐